OptiFreeze har slutfört OptiDry-försöken i Tyskland med lyckat resultat

OptiFreeze har, som meddelats tidigare, bedrivit industriella försök hos ett av Europas största företag inom torkning av grönsaker och örter. Resultatet av dessa tester har varit mycket positiva.

OptiFreeze has finished the OptiDry tests in Germany with good results.

OptiFreeze has, as has previously been informed, been running industrial trials with one of Europe’s largest companies regarding drying of vegetables and herbs. The result of the trials has been very positive.

Correction: OptiFreeze takes a big step towards breaktrough

The MAR text below fell out: OptiFreeze is taking an important step towards industrial breakthrough with our partner Syngenta, after successful tests with the OptiFreeze technology. As a result of the successful tests the companies have decided to increase the intensity in the common R&D work. OptiFreeze is by that coming closer to an industrial phase in the global market for cuttings.

Correction:OptiFreeze takes a big step towards breaktrough

Correction because the MAR text below fell out OptiFreeze is taking an important step towards industrial breakthrough with our partner Syngenta, after successful tests with the OptiFreeze technology. As a result of the successful tests the companies have decided to increase the intensity in the common R&D work. OptiFreeze is by that coming closer to an industrial phase in the global market for cuttings.

Rättelse:OptiFreeze tar ett stort steg mot genombrott

MAR-texten nedan föll bort OptiFreeze tar ett stort och viktigt steg mot industriellt genombrott tillsammans med samarbetspartnern Syngenta. Detta efter framgångsrika tester på sticklingar i Kenya som behandlats med OptiFreeze teknik. Som följd har de båda bolagen beslutat att öka intensiteten i det gemensamma utvecklingsarbetet. OptiFreeze närmar sig därmed en industrialiseringsfas avseende den globala marknaden för sticklingar.

OptiFreeze tar ett stort steg mot genombrott

OptiFreeze takes a big step towards breaktrough

OptiFreeze signs an agreement with one of Europe's largest companies to dry vegetables and herbs

OptiFreeze has signed an agreement with one of Europe's largest companies operating in the drying of vegetables and herbs.

OptiFreeze tecknar avtal med ett av Europas största företag inom torkning av grönsaker och örter

OptiFreeze har tecknat ett avtal med ett av Europas största företag inom torkning av grönsaker och örter.

OptiFreeze har beställt nytt PEF-system med högre kapacitet

OptiFreeze har arbetat med att utveckla ett nytt PEF-system för att öka effektiviteten och kapaciteten.